Google Analytics – Hogyan láss látogatód veséjébe?

Az OMA webanalitika tudásanyaga, nemrég frissült. Olvass bele, az átdolgozott, bővített kiadásba!

Gondoltad volna, hogy a Google Analytics felhasználóknak csupán az 5-10%-a használja ki azokat a mérési lehetőségeket, amelyek valóban elősegítik a sikeres, megtérülést hozó online jelenlétet?

Ha nem használod ki azokat a funkciókat, amik a Google Analyticset kiemelték a mezei webstatisztikák közül, akkor nyugodtan visszatérhetsz a régi látogatottság számlálódhoz, a végeredmény ugyanaz lesz. Az Analytics sokkal több, mint látogatottsági statisztika…

A látogatottság mérésén kívül mire jó még a Google Analytics?

  • Rávilágít honlapod gyenge pontjaira. Megmutatja, hogy honlapod mely részét kellene fejlesztened! (Ugye jó volna azokkal a részekkel foglalkozni, amelyek tényleg pénzben mérhető eredményjavulásokat hoznak?)
  • Értékesítési folyamatod hibáit is azonnal kiszúrod és a további hatékonyságjavulásról látsz pontos méréseken alapuló visszajelzéseket!
  • Tartalomfejlesztéshez nélkülözhetetlen ötleteket kapsz a jelentésekből, hogy mi az, ami érdekli a látogatóidat és mi az ami nem. Olvass a sorok között is!
  • Kik a legjobb látogatóid? Hol tudod őket elérni? Kérdezd az Analytics riportjait! Ott a válasz!
  • Az Analytics olyan, mint egy űrhajó műszerfala. Mindenre van egy riport, kimutatás, ami fontos lehet az online marketinged egészségi állapotával kapcsolatban. Ha figyeled a jelzéseket, időben be tudsz avatkozni a negatív folyamatokba és akár el is tudod kapni a pozitív hullámokat is!
  • Gondolnád, hogy reklámjaid költségének egy része (általában nagyobbik fele) olyan, mintha lehúznád a WCn? Csak a legtöbb esetben nem derül ki melyik része volt az. Nem lenne jobb, ha online hirdetésed költségtervezése olyan lenne, mintha bemennél a bankba befektetni? Csak azt kellene kiválasztanod melyik megtérülést válaszd?
  • A teljes vásárlási ciklust is képes követni az Analytics. Egészen onnan, hogy valaki először találkozik honlapoddal, majd többszöri látogatás után végre vásárol. De mi történik mindeközben? Erre is segít rájönni!

A többség csak nézegeti statisztikáját. Te használd inkább!

Hogyan láss látogatód veséjébe? Teljesjörű segítség a webanalitikában: Google Analytics lépésről lépésre

Hogyan láss látogatód veséjébe? Teljeskörű segítség a webanalitikában: Google Analytics lépésről lépésre

A mérés minden racionális döntés alapja (kell, hogy legyen). Érzésből nem lehet eldönteni azt, hogy vajon honlapod mely pontján kellene javítanod, vajon miért csökkent le vagy éppen nőtt meg drasztikusan látogatottságod, miért nem jön annyi megrendelés, mint amennyit megérdemelnél, megtérülnek-e reklámkiadásaid…

A Google Analytics egy bámulatosan erős ütőkártya annak a kezében, aki tudja használni. (És nem csak nézegetni.) Relatív nagyon kevesen vannak, akik élnek a lehetőséggel.

Sokat halljuk, hogy bonyolult és nehézkes a használata. EZ NEM IGAZ! Egy egyszerűen kivitelezhető telepítés és gyors beállítás után már árgus szemekkel figyeli látogatóid minden mozdulatát a nap 24 órájában.

Olvass bele!

Az OMA Google Analytics modulja lépésről lépésre segít üzembe helyezni professzionális webanalitikádat, majd gyakorlatias tanácsokkal és esettanulmányokkal megtűzdelve bemutatja a Google Analytics szakszerű beállításait és használatát.

Elég egyszer megértened és végigcsinálnod a leírtakat és egy kis rutinnal, később már elég lesz 3 perc ahhoz, hogy messzemenő következtetéseket tudj levonni arra vonatkozóan, hogy jó irányba halad-e honlapod szekere és melyek a problémás területek.

Olyan tudás, amit ha tudtál volna fél éve,

ma sokkal hatékonyabb weboldalad lenne.

Google Analytics modult hétköznapi honlaptulajdonosok számára készítettük, ezért közérthetően mutatjuk be az általunk már évek óta sikerrel alkalmazott trükköket, választ adunk a gyakori problémákra és pénzre váltható ötleteket adunk arra, hogyan segít az Analytics optimalizálni honlapod mindenféle szempontból! Az alapoktól eljutunk egészen a legprofibb, ínyenceknek való finomságokig. Konkrét esetek bemutatásával, friss információkkal és képernyőfelvételekkel segítjük a hatékony alkalmazhatóságot. Szeretnénk átadni egy olyan szemléletet is, amely segíteni fog a kampányaid tervezése során abban, hogy ki tudd hozni a maximumot az internetes megjelenésedre költött összegből. Az online marketing a méréssel kezdődik.

Mire a tudásanyag a végére érsz, jobban képben leszel a webanalitika fortélyaival, mint a legtöbb marketinges!

  • Hogyan működik a látogatók mérésének logikája?
  • Hogyan telepítsd fel és állítsd be szakszerűen Analytics profilodat?
  • Mitől lesz GDPR kompatibilis a mérésed? Mit kérj a fejlesztődtől?
  • Milyen fontos funkciócsoportok vonatkoznak a Te honlapodra és hogyan állítsd őket szolgálatodba?
  • Hogyan láss a számok mögé, miből milyen következtetéseket lehet levonni? (Sok-sok valós példával!)
  • Hogyan mérd az igazi eredményeket, ne csak a részeredményeket? (A legtöbben ugyanis ezt teszik! A meccset viszont gólra játsszák, nem?)
  • Hogyan mérj olyan dolgokat, amikre nem is gondolnál? Például megéri-e rendszeresen blogolnod vagy nem, melyik szlogened hoz be több összértékű vásárlást, mitől csökken a hatékonysága honlapodnak és ki a jó látogató?
  • Hogyan tudod automatikusan szemmel tartani marketinged egészségi állapotát? Automatizáld riportjaidat és azok figyelését, hogy a lényeggel foglalkozhass!
  • Hol szöknek meg a vásárlóid?
  • Mi az a konverzió? Mi van a konverzión innen és túl?
  • Mik azok az attribúciós modellek és miért kell tudnod róluk?
  • Hogyan találj meg mélyebb összefüggéseket speciális szegmensek segítségével?
  • Fogadjunk, hogy feltetted már ezt a kérdést: Mennyit költsek reklámra?
  • Hogyan indítsd el az új GA4 mérést?
  • Mik a GA4 főbb újdonságai?
  • Hogyan hozd összhangba a GA4-et a GDPR-ral?
  • Mik az UA-ről GA4-re való átállás legfontosabb lépései?

Ezekre a kérdésekre tudni fogod a választ!

“OK, ez érdekel. Mennyibe kerül?”

Számold ki mennyibe kerülne az időd, amit arra fordítasz, hogy éveket sakkozgatsz, mire rájössz (ha egyáltalán sikerül), hogy a Google Analytics rejtett bugyraiban lévő hasznos, és eddig egyáltalán nem ismert funkciók milyen következtetésekhez juttatnak.

Spórolj meg rengeteg időt és bosszankodást azzal, hogy ezt a tudást készen, érthetően, a Google Analytics logikai felépítését követve kapod meg,  életszerű példákkal, és képernyőfelvételekkel együtt.

Az ára: 19.900 Ft + Áfa (bruttó 25.273 Ft)

Miért döntöttünk az online kiadás mellett?

Sajnos lehet találni sok olyan gyenge színvonalú anyagot is az interneten, amit CSAK AZÉRT kénytelenek dupla, tripla áron adni, mert a puccos “csomagolás” költségeit valahogy fedezni kell és sokszor a díszes körítés eltereli a figyelmet a szegényes tartalomról.

Azért hogy Neked, minél kedvezőbb áron oda tudjuk adni ezt a rengeteg tapasztalaton alapuló prémium tudást, megmaradtunk a pdf formátum mellett.

Ha a többi tudásanyagunkkal együtt vásárolod meg, akkor 61%-os kedvezményben részesülhetsz! Kattints a gombra és láthatod a részleteket is!

 

100% pénzvisszafizetési garanciaMinden kockázatod átvállaljuk: 100% pénzvisszafizetési garancia

Nincs veszteni valód, próbáld ki és ha nem találod elég hasznosnak a tudásanyagot, akkor a teljes vételárat visszafizetjük, csak 30 napon belül jelezned kell pénzvisszafizetési igényed! Azért merünk ilyen garanciát vállalni, mert mi is ezeket a módszereket követve építjük az Online Marketing Akadémiát.

 

Mit kockáztatsz, ha nem fektetsz abba, hogy profi módon kiismerd a látogatóid?

  • Nem fogod tudni, hogy honnan jönnek a látogatók, ezáltal mely látogatói forrásokkal kellene foglalkozni.
  • Azt, hogy online hirdetéseid közül melyik az, amelyik a pénzt viszi és melyik az ami hozza, szintén nem fogod tudni.
  • Hogyan fogod eldönteni, hogy honlapod mely oldalait érdemes fejleszteni?
  • Hogyan tudod ellenőrizni, hogy a keresőoptimalizálás mennyire járul hozzá az eredményekhez?
  • Elképzelhető, hogy olyan hirdetésekre költesz vagy olyan látogatottság szerző megoldásokkal foglalkozol, amelyek nem a megfelelő látogatókat hozzák.
  • Rengeteg időt fogsz elszúrni meddő próbálkozásokkal és a súgó böngészgetésével.

Gondold meg még egyszer! Alig fél tank benzin ára…