Keresőoptimalizálás Szeminárium

Tanuld meg, hogyan érheted el, hogy drága hirdetések és kampányok nélkül legyen egy magas látogatottságú és folyamatos profitot termelő weboldalad!

Jelentkezem a képzésre!
Tudtad-e hogy:

  • a magyar internetezők 95%-a keresésre, információgyűjtésre használja az internetet? (KutatóCentrum felmérés)
  • ezt a keresést Magyarországon 97%-ban a Google keresőmotorjával hajtják végre? (GemiusRanking felmérés)
  • a vállalkozások ezrei versenyeznek azért, hogy a legfontosabb kulcsszavakra tartósan birtokolni tudják a helyüket a Google TOP 10 találata között?
  • ma Magyarországon még többen kattintanak a nem fizetős találatokra, mint a fizettet keresőhirdetésekre?

Az OMA Keresőoptimalizálás Szemináriumának segítségével

  • olyan alapismeretekhez juthatsz, melyek segítenek megérteni a Google keresőjének rangsorolási elveit,
  • megtanulod hogyan válaszd ki a Neked leginkább megfelelő kulcsszavakat (sokszor kiderül, hogy nem arra érdemes optimalizálni amire legelsőre gondolunk…),
  • úgy leszel képes lépésről-lépésre átalakítani a weboldalad, hogy a Google imádni fogja és szállítja majd Hozzád a minőségi látogatókat.

 

  • Vajon Neked való ez a tréning?
    A Keresőoptimalizálás Szemináriumokat azoknak a cégvezetőknek, marketingeseknek, informatikusoknak vagy éppen honlapkészítőknek, webdesignereknek, webmestereknek szánjuk, akiknek a célja az, hogy tartós és magabiztos Google Top 10-es eredménnyel  tudják elérni a legaktívabb célcsoportjukat, azokat, akik rákeresnek a legfontosabb kulcsszavaikra.  A képzéseken nem csak elméleti síkon sajátíthatod el az ismereteket, hanem élőben, azonnali gyakorlati tanácsokat is kaphatsz a Te saját weboldaladra vonatkozóan.
    A tréningeket elsősorban akkor ajánljuk Neked, ha

    • épp a weboldalad elkészítése előtt állsz
    • épp most szeretnéd felújítani, felfrissíteni az eddig elhasznált korszerűtlen honlapod
    • minden eddigi erőfeszítésed ellenére sem sikerült számottevő eredményeket elérned a keresőkben
    • ha weboldalak tervezésével foglalkozol és szeretnél ennek a piacképes és értékteremtő tudásnak a birtokában lenni.
  • A tanfolyam célja: olyan tudás, ismeret és tapasztalat átadása, mellyel a résztvevők a tanfolyam után önállóan is képesek felmérni saját vagy a konkurens weboldal felkészültségét a keresőoptimalizálás terén, önállóan képesek lesznek dönteni a megfelelő kulcsszóválasztásról, és lépésről-lépésre tudják mit kell tenni egy weboldalon (belül és kívül), ahhoz hogy reálisan és rövid időn belül elérhető legyen a Google Top 10-es helyezés.
  • Szükséges előképzettség: számítógép- és internetfelhasználói ismeretekre szükség van a képzésen elhangzottak megértéséhez
  • Hossza: 8 tanóra (8×45 perc)
  • Időbeosztás: 9:00 – kb. 17:00
  • Típusa: kiscsoportos képzés
  • Helyszín: Népliget Center Irodaház, A . Épület III. emelet, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11.  (Hessyn Informatikai és Oktatási Kft. – Térkép)
  • Megközelíthetőség tömegközlekedéssel:
    • Újpest-központ felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
    • Kőbánya-Kispest felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
    • Bécsi út és a Fehérvári út felől az 1-es villamossal a Népliget megállóig.
  • Megközelíthetőség autóval: Népligeti buszpályaudvar mellett a Népliget Center Irodaháznál helyezkedik el.
  • Parkolási lehetőség: •
    • Ingyen parkolás az Albert Flórián úton, Népliget Üllői úti szélén, vagy az Üllői úti felüljáró alatt/mellett.
    • Fizetős parkolás az irodaház közelében lévő őrzött parkolóban lehetséges.

Képek a képzés helyszínéről:

Utcakép a helyszínről
(Az irodaház bejáratán egy ember nagyságú “A” betűt keress majd!)

(Térkép itt!)

 

Tematika:

I. Az internetes láthatóság

  • Miért fontos az internetes láthatóság?
  • A keresők működési elve
  • Alapfogalmak
  • A keresés folyamata és pszichológiája
  • A mobil és asztali indexszel kapcsolatos feladatok

(kávészünet – 15 perc)

II. Belső keresőoptimalizálás (On Page SEO) I.

  • A megfelelő kulcsszó kiválasztásának logikája és gyakorlata
  • A “hosszú farok” elmélet a keresőoptimalizálásban
  • A TF/IDF index alkalmazása a kulcsszavak kiválasztásánál
  • A domain és a tárhely kiválasztásának jelentősége
  • Átállás a https://-re, hiba nélkül. (SSL certifikáció)
  • Hogyan írj olyan tartalmat, amit az emberek elolvasnak, és hatására vásárolnak is?
  • Mit lát a Google a weboldaladból?
  • A főoldal és az aloldalak szerepe az optimalizálásban
  • A keresőbarát navigáció a honlapon
  • A weboldal forráskódjának feltérképezése laikus szemmel

(ebédszünet – 1 óra)

III. Belső keresőoptimalizálás (On Page SEO) II.

  • A META-sorok helyes használata (és a céljuk)
  • A szemantikus webről
  • Webes szabványok: akadálymentesítés és hozzáférhetőség
  • Képek, videók és PDF állományok optimalizálása  a keresőkre
  • SEO a mobilkorszakban
  • Az idő, mint tényező a keresőoptimalizálásban
  • A strukturált mikroadatok lényege, és használatuk
  • A Google AMP
  • Melyek a tiltott módszerek? Miért jár kizárás a Google találati listájából?
  • Mit tehetsz a duplikált tartalmak ellen, és hogyan ellenőrizheted?
  • Keresőoptimalizálási tippek céges weboldalakhoz, webáruházakhoz és üzleti blogokhoz
  • Miért fontos a honlap sebessége

(kávészünet – 15 perc)

IV. Külső keresőoptimalizálás (Off Page SEO)

  • A tudatos linkmarketing, a legújabb módszerekkel
  • Érdemes még linkgyűjteményekkel linket építeni? Mekkora a Lap.hu jelentősége?
  • A linknépszerűség ellenőrzése
  • Mennyiség vs. minőség a linkmarketingben
  • Top 15 azonnal használható linkszerzési ötlet
  • Mit tehetsz ha a konkurencia negatív SEO-val támad?

V. Közösségi média és a keresőoptimalizálás

  • Facebook, Twitter, lehetőségei a SEO-ban
  • Tippek, és gyakorlati tanácsok a Facebook integrációhoz
  • Hasznos YouTube SEO ötletek
  • Egyéb közösségi médiás tennivalók, és tippek a sikeres keresőoptimalizáláshoz

VI. Finomságok a keresőoptimalizálásban

  • Univerzális keresés: a szövegestől eltérő találatok a keresők találati listájában
  • Keresés a Google térképen, találatok optimalizálás a Google Helyek segítségével
  • YouTube videók optimalizálás a keresőkre
  • Optimalizálás a Google Térképre, azaz a lokális SEO (Google My Business)
  • Ügynökségi modellek a keresőoptimalizálásban: Hogyan légy magabiztos, amikor SEO-ról tárgyalsz?

VI. Esettanulmányok, azonnali kérdések és válaszok

 

 

Az ár az alábbiakat tartalmazza:

  • komplett, egész napos Keresőoptimalizálás Szeminárium
  • jegyzet, a szeminárium anyaga kinyomtatva, összefűzve
  • kávé, üdítő és aprósütemény a szünetekben

Az ár nem tartalmazza az ebédet. A helyszínt úgy választottuk meg, hogy változatos étkezési lehetőségek közül válogathass. Ebéd lehetőség: a Népliget Center “A” épületében lévő a’la carte étteremben.

Bónuszok, ajándékok:

  • SEO Checklist: azaz keresőoptimalizálási ellenőrző lista, hogy gyorsan végig tudj szaladni a téma összes fontos tudnivalóján, és azonnal be tudd azonosítani, hogy melyik az a terület, az a feladat, ahol még maradt tennivalód (nyomtatott kiadvány a szeminárium jegyzetével összefűzve, a legfrissebb innovatív tudnivalókkal!).

Jelentkezz mielőbb!

A tanfolyam kiscsoportos jellege miatt az egyes időpontokra való jelentkezők száma limitált. A jelentkezést a létszám betelte esetén azonnal lezárjuk.

Aktuális információ a képzéssel kapcsolatban:

A tudás terjesztése mellett nem szeretnénk betegséget is terjeszteni, sem elkapni, így mindannyiunk egészsége és biztonsága érdekében ezt a szemináriumot, a fentebb olvasható tantermi keretek között, bizonytalan ideig NEM tartjuk meg.

De ne aggódj, már kész a megoldás, ami 100%-ban helyettesíti a tantermi szemináriumokat (sőt még talán jobb is). Létrehoztunk az OMA Online Videós Tudástárát!

OMA Online Videós Tudástár